Shop Mobile More Submit  Join Login
pergnant days of rukia pt 2 by kitsune23star pergnant days of rukia pt 2 by kitsune23star
Last part of 'Rukias pregnant days'. Pregnant women can be more emotional then regular women it could drive you crazy :icondizzyplz:

Sense Ichigo got his powers back I decided to draw his new outfit, which is so hot :iconinloveplz:

Ichigo must wish she could stay that way all the time. XD
Add a Comment:
 
:icongimmmme13:
Gimmmme13 Featured By Owner Jun 30, 2014  Hobbyist Artist
strawberries dipped in chocolate with sugar and whipped cream on top xxx
Reply
:iconsamhope18:
SamHope18 Featured By Owner Jan 2, 2014
Hormones... hrrHRR Smiley green 
Reply
:iconxtrepe:
Xtrepe Featured By Owner Aug 18, 2013
lucky bastard........
Reply
:iconsamhope18:
SamHope18 Featured By Owner Jan 2, 2014
indeed...
Reply
:iconsarisama:
sarisama Featured By Owner Jul 13, 2013
love it
Reply
:iconsonicisawesome34:
Sonicisawesome34 Featured By Owner Jan 22, 2013
here's another pregnancy fact: at some point during the pregnancy cycle (for some women), the hormone spike sometimes causes them to become hornier than they usually end up being, even if they are already carrying a baby or two.
Reply
:iconkanilo:
Kanilo Featured By Owner Dec 25, 2012  Student Artist
I Think so Darksonic111
Reply
:icondarksonic111:
Darksonic111 Featured By Owner Oct 29, 2012
i wonder wt bykuya did to ichigo when he found out XD u should draw one
Reply
:iconshihoin-kitty1098:
shihoin-kitty1098 Featured By Owner Oct 31, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hmm I wonder....:iconpervyichigoplz:
Reply
:icondarksonic111:
Darksonic111 Featured By Owner Nov 10, 2012
u should draw one when he 1st found out and rukia didnt tell ichigo b4 bya-chan found
Reply
:icondarksonic111:
Darksonic111 Featured By Owner Oct 29, 2012
damn she must be horny
Reply
:iconhiddenflowerdesi:
HiddenFlowerDesi Featured By Owner Oct 26, 2012  Hobbyist General Artist
XD Love it so very much!
Reply
:iconkiyasparlevampire:
KiyaSparleVampire Featured By Owner Sep 28, 2012  Student Traditional Artist
LOLZ XD
Reply
:iconrenjiluv2:
RenjiLuv2 Featured By Owner Jul 20, 2012  Student General Artist
lol XD Stupid Renji!! His wife did that cause she wanted steak and pickles....then she wanted something...else...XD
Reply
:icondevielentie:
DevieLentie Featured By Owner Jun 22, 2012
LLLAAWWWWLLLL!!!!
Reply
:iconthelambertgurl:
TheLambertGurl Featured By Owner Jun 5, 2012
lol horny preggers rukia!
Reply
:iconhaseo-ani-waya:
Haseo-Ani-Waya Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wow. You draw these two so well, it almost looks cannon
Reply
:iconnadeshiko-sama:
nadeshiko-sama Featured By Owner Apr 24, 2012
Obey to Rukia ShinigamiBitch!
Reply
:iconradiantstar4:
RadiantStar4 Featured By Owner Apr 22, 2012  Student Digital Artist
Lol. XD
Reply
:iconanubis2pabon288:
Anubis2Pabon288 Featured By Owner Mar 29, 2012   Artist
Wow you did a great job mimicking the style of the manga ^(* *)^
Reply
:iconsupernobodyhome:
supernobodyhome Featured By Owner Mar 25, 2012  Hobbyist Writer
lucky bastard
Reply
:iconkubotaiko:
KuboTaiko Featured By Owner Mar 19, 2012  Student Writer
Ichigo Before: I wonder what it's like to have sex with a pregnant chick?
After: that was weird.
Reply
:iconnight-iris:
Night-Iris Featured By Owner Dec 31, 2011
... This is left to right, isn't it?

*facepalm*

I've been reading all your stuff wrong! XP
Reply
:icondarksonic111:
Darksonic111 Featured By Owner Nov 10, 2012
u fail lol
Reply
:iconlrw0077:
LRW0077 Featured By Owner Dec 20, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
Call me a sissy because Im a guy but I love ichiruki pregnant storys and yours is one of my favorites
Reply
:iconsasukelovergirl9999:
Sasukelovergirl9999 Featured By Owner Dec 18, 2011  Student General Artist
more please.
Reply
:iconkirika-hime:
Kirika-Hime Featured By Owner Dec 6, 2011  Hobbyist General Artist
'Then do it because I said so.'
That had me laughing pretty hard.
Reply
:iconartbot5000:
Artbot5000 Featured By Owner Sep 15, 2011
For the beginning of the whole comic, poor Ichigo. For the ending...lucky bastard.
Reply
:icontpjk4-ever:
TpJK4-ever Featured By Owner Sep 5, 2011
How can anyone say no to Rukia xD
Reply
:iconcaptain-k3n:
Captain-K3N Featured By Owner Sep 1, 2011
Pregnant women sure are tempramental, poor Ichigo, haha
As usual you've drawn Rukia brilliantly :D
Reply
:icondavonne:
davonne Featured By Owner Sep 1, 2011  Hobbyist
Hehe, score one for the pervs. :iconicameplz:
Reply
:iconkaoru240:
kaoru240 Featured By Owner Aug 25, 2011
xD I loved! Rukia looks beatiful! and is funny her change of humor, xD I love ichi in his new outfit *-*, I hope you made more of Rukia's pregnant days, u.u I know this is the last but I love it! xD
take care
Reply
:iconkitsune23star:
kitsune23star Featured By Owner Aug 25, 2011  Student Digital Artist
Thanks so much
And I mite do more of this. :3
Reply
:iconfern-mekishi-ko:
Fern-mekishi-ko Featured By Owner Aug 24, 2011  Student Traditional Artist
i am loving this!
Reply
:iconladyshion:
Ladyshion Featured By Owner Aug 23, 2011
lol Poor Ichi he better enjoy this while he can.
Reply
:iconlovelysinger:
LovelySinger Featured By Owner Aug 23, 2011  Student
lmao renji's wtf face XP
Reply
:iconbutterflyfromhell15:
ButterflyFromHell15 Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist Writer
lol, horny Rukia is awesome /D

AND HIS NEW OUTFIT IS SO SEXY!!! XDDD
Reply
:iconxviolette16:
xviolette16 Featured By Owner Aug 23, 2011
:lmao: mood swings
Reply
:iconfaithfull7true:
FaithFull7True Featured By Owner Aug 23, 2011
lol
Reply
:iconhyamara:
hyamara Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
LMAO
Reply
:iconmegasean3000:
megasean3000 Featured By Owner Aug 23, 2011  Student Digital Artist
:giggle: Rukia's so cute when she's pregnant xD
Reply
:iconarcadis26:
Arcadis26 Featured By Owner Aug 23, 2011  Student Traditional Artist
hahahaha!
great! <3
Reply
:iconmaka-eater:
MaKa-EaTeR Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist Traditional Artist
hahaha EPIC :heart:
Reply
:iconbosronald:
bosronald Featured By Owner Aug 23, 2011
LOL
Reply
:iconrukiisku:
Rukiisku Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist
AWESOME! I really wanna see continue :iconpervyplz:
Reply
:iconlittleruky:
LittleRuky Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist Filmographer
i love ichigo's hair =D
Reply
:iconkr07:
KR07 Featured By Owner Aug 23, 2011  Student Writer
:lmao: Love the last two panels XD

Oh yeah, his new outfit is indeed so hot! :drool:

Reply
:iconsodenoshi:
SodenoShi Featured By Owner Aug 22, 2011
Aww, last part? Why? These series are so kawaii OwO Totaly love it ^^
Reply
:iconasdarklover:
asdarklover Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
lol. This is awesome.
Reply
:icon12animecat:
12animecat Featured By Owner Aug 22, 2011
EPIC XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 22, 2011
Image Size
1.8 MB
Resolution
3264×2496
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
18,312
Favourites
368 (who?)
Comments
59
Downloads
368
×